
Pohdimme yhdessä Kitsilano Oy:n kanssa, mikä on tulevan sivuston tärkein tavoite, ja totesimme sen olevan yhteydenotto liiketoimintansa kehittämistä kaipaavalta pk-yrityksen vastuuhenkilöltä. Tämän tavoitteen mukaiseksi sivusto on myös rakennettu.
Liiketoimintansa uudistamista pohtiva yritysjohtaja käy nettiselaimen äärellä läpi karkeasti ottaen kolme vaihetta: tarvettaan vastaavien palveluiden etsiminen, palvelun laadun arvioiminen ja yhteydenotto.
Kiteytimme siis sivuston viestin kolmeen yleisimpään tilanteeseen, joissa Kitsilano auttaa asiakkaitaan, ja nostimme ne etusivun huomiospotteihin. Tärkeät avainsanat toistuvat myös muualla sivuhierarkian huomiokohdissa.
Palvelukuvaukset, suositukset ja yrittäjän työkokemuksen kuvaus helpottavat palvelun laadun arviointia, samoin kuin näyttävä, viimeistelty ja hyvin toimiva www-sivusto itsekin. Nykystandardin mukaisesti sivusto on tietenkin responsiivinen, eli selainlaitteen näyttökokoon automaattisesti mukautuva, ja näin ollen myös jatkuvasti kasvavaa mobiilinetin käyttäjäkuntaa mahdollisimman hyvin palveleva.
Myös yhteydenotto on tehty mahdollisimman helpoksi nostamalla yhteystiedot omalta sivultaan myös oikealla palstalla toistuvaksi vakioelementiksi. Näin viimeistellään katkeamaton ja loppukäyttäjälle vaivaton ketju lähtötilanteesta yhteiseen tavoitteeseen.